6 ترسی که فقط طراحان درک می کنند

بزرگترین ترس :

دوستان طراح من اغلب به من می‌گویند که ما تجربه نداریم! خیلی زمان می بره! پولمان می‌خوابد (انگار بورسه)! مشتری یک‌چیزی می‌پرسد بلد نیستیم! نمی‌توانیم قیمت بدهیم! و هزارتا پرسش دیگر. نگرانی‌تان را درک می‌کنم، من هم همین‌طور بودم اما 20 سال کار کردم (گاهی رایگان) تا تجربه به دست آوردم

آیا راهش اینه که زنگ بزنی از دیگران بپرسی؟ 

مطمئن باش همه دانششان را به شما انتقال نمی دهند چون برایشان تبدیل به یک رقیب خواهید شد!

مطمئن باش همه دانششان را به شما انتقال نمی دهند چون برایشان تبدیل به یک رقیب خواهید شد!

بزرگترین نیاز:

شما می‌توانید یک مدیر چاپ و تبلیغات خوب و حتی عالی شوید.

 شما می‌توانید به‌تمامی کارهای چاپی و استانداردهای آن احاطه پیدا کنید.

 شما یک طراح خوب هستید و باید به پتانسیل‌های خود احترام بگذارید. طراحی و چاپ یک نیاز کاذب نیستند

شما در حقیقت نیاز دیگران را به برندسازی، چاپ و معرفی آن‌ها به دیگران برطرف می‌کنید.

آیا راهش اینه که از مشتری سفارش بگیری بعد کلا به دیگران واسپاری کنی؟

قطعا شما دلال نیستید  با سپردن به دیگران مشتري  به شما اعتماد نخواهد کرد

الگوی شما :

مجلات خارجی را هر وقت می‌بینی یا لمس می‌کنی لذت می‌بری نه؟

وقتی می‌بینی یک طراح دارد آسان به مشتری قیمت می دهد دوست داری بلد بشی؟

یا دوست داری فقط این متن را بخوانی و رد بشی؟

بیا و آینده ترسناکی را که در انتظار طراحانی که چاپ را بلد نیستند، تغییر بده و خودت الگوی دیگران باش

شما متنفری :

از اینکه دیگران از شما جلو بزنند خوشت نمی‌آید.

از اینکه طراحان دیگر به چاپ و کاغذ مسلطند و شما نیستی بدت می‌آید.

از اینکه مشتری تو را بی‌تجربه فرض یا خطاب کند متنفری.

از اینکه مشتری، دیگر به شما کار نسپارد متنفری.

آیا راهش اینه که کلا همه این ها را کنار بذاری و همون طراح بمونی؟

پذیرفتن وضع موجود جسارتی نمی خواهد. درحالی که هنوز داری فقط طراحی می کنی بقیه دارن ازت جلو می زنن

بزرگترین خواسته :

همه طراحان عزیز در سراسر کشور دوست دارند به چاپ و صنایع وابسته به آن اشراف داشته باشند. خیلی راغب هستند حالا که در طراحی عالی عمل می کنند بتوانند در چاپ هم استاد شوند و به رقیبی تبدیل شوند که به‌سرعت رتبه خودشان را از سطح طراحی بالاتر ببرند. بتوانند یک دفتر چاپ و تبلیغات راه اندازی کنند و یا در سطح بالاتر، یک چاپخانه. حتی اگر یک مقدار بی انصافی کنیم، یک مشاور چاپ یا تبلیغات خواهند شد و درآمد خوبی کسب خواهند کرد.

 آیا راهش اینه که برای دیگران کارکنی و تجربه کسب کنی؟حداقل 5 سال زمان می بره!

         6 ترسی که فقط طراحان درک می کنند

بزرگترین خواسته :

همه طراحان عزیز در سراسر کشور دوست دارند به چاپ و صنایع وابسته به آن اشراف داشته باشند. خیلی راغب هستند حالا که در طراحی عالی عمل می کنند بتوانند در چاپ هم استاد شوند و به رقیبی تبدیل شوند که به‌سرعت رتبه خودشان را از سطح طراحی بالاتر ببرند. بتوانند یک دفتر چاپ و تبلیغات راه اندازی کنند و یا در سطح بالاتر، یک چاپخانه. حتی اگر یک مقدار بی انصافی کنیم، یک مشاور چاپ یا تبلیغات خواهند شد و درآمد خوبی کسب خواهند کرد.

 آیا راهش اینه که برای دیگران کارکنی و تجربه کسب کنی؟حداقل 5 سال زمان می بره!

مطمئن باش همه دانششان را به شما انتقال نمی دهند چون برایشان تبدیل به یک رقیب خواهید شد!

بزرگترین ترس :

دوستان طراح من اغلب به من می‌گویند که ما تجربه نداریم! خیلی زمان می بره! پولمان می‌خوابد (انگار بورسه)! مشتری یک‌چیزی می‌پرسد بلد نیستیم! نمی‌توانیم قیمت بدهیم! و هزارتا پرسش دیگر. نگرانی‌تان را درک می‌کنم، من هم همین‌طور بودم اما 20 سال کار کردم (گاهی رایگان) تا تجربه به دست آوردم

آیا راهش اینه که زنگ بزنی از دیگران بپرسی؟ 

قطعا شما دلال نیستید  با سپردن به دیگران مشتري  به شما اعتماد نخواهد کرد

بزرگترین نیاز:

شما می‌توانید یک مدیر چاپ و تبلیغات خوب و حتی عالی شوید.

 شما می‌توانید به‌تمامی کارهای چاپی و استانداردهای آن احاطه پیدا کنید.

 شما یک طراح خوب هستید و باید به پتانسیل‌های خود احترام بگذارید. طراحی و چاپ یک نیاز کاذب نیستند

شما در حقیقت نیاز دیگران را به برندسازی، چاپ و معرفی آن‌ها به دیگران برطرف می‌کنید.

آیا راهش اینه که از مشتری سفارش بگیری بعد کلا به دیگران واسپاری کنی؟

بیا و آینده ترسناکی را که در انتظار طراحانی که چاپ را بلد نیستند، تغییر بده و خودت الگوی دیگران باش

الگوی شما :

مجلات خارجی را هر وقت می‌بینی یا لمس می‌کنی لذت می‌بری نه؟

وقتی می‌بینی یک طراح دارد آسان به مشتری قیمت می دهد دوست داری بلد بشی؟

یا دوست داری فقط این متن را بخوانی و رد بشی؟

پذیرفتن وضع موجود جسارتی نمی خواهد. درحالی که هنوز داری فقط طراحی می کنی بقیه دارن ازت جلو می زنن

شما متنفری :

از اینکه دیگران از شما جلو بزنند خوشت نمی‌آید.

از اینکه طراحان دیگر به چاپ و کاغذ مسلطند و شما نیستی بدت می‌آید.

از اینکه مشتری تو را بی‌تجربه فرض یا خطاب کند متنفری.

از اینکه مشتری، دیگر به شما کار نسپارد متنفری.

آیا راهش اینه که کلا همه این ها را کنار بذاری و همون طراح بمونی؟

گیفت مَستر

پکیج گلد مَستر (اقتصادی)

850,000 تومان

کتاب دست طلایی طراحان

پارادایم، برگه تقلب و…

کتاب صوتی

ویدئوهای متصل

پک موکاپ

پک کلیپ آرت و آرم

پک ویژه

قیمت اصلی این کتاب 1/150/000 تومان است ولی به پاس خرید پک اقتصادی 300/000 تومان تخفیف در نظر گرفته شده است.

دسته:

کتاب دست طلایی طراحان

پارادایم، برگه تقلب و…

کتاب صوتی

ویدئوهای متصل

پک موکاپ

پک کلیپ آرت و آرم

پک ویژه

قیمت اصلی این کتاب 1/150/000 تومان است ولی به پاس خرید پک اقتصادی 300/000 تومان تخفیف در نظر گرفته شده است.

کتاب دست طلایی طراحان

350,000 تومان

6مسئله ذهن طراحان چاپ را مشغول کرده است که این کتاب جواب آن و 100ها سوال دیگر را در 6 سنگ بنا می دهد.
1-آیا طرح خوب چاپ خوبی به شما میده؟
2-روی چه چیزهایی میشه چاپ کرد؟
3-لیتوگرافی چه کار می کند؟
4-فرق چاپ های مختلف باهم چیست؟
5-روکش آبکی و پلاستیکی چیست؟
6-اگر اتفاق دیگه ای افتاد چه کار کنیم؟
شاید بگویید : خوب که چی؟
خواندن این کتاب روزانه 17 دقیقه از وقت شما را می گیرد ولی نخواندن آن مطمئنا به شما طراح چاپ ضرر می رساند

دسته:

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب دست طلایی طراحان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پارادایم، برگه تقلب و …

50,000 تومان

برای ساختن یک بنای 6 طبقه شما نمی توانید از طبقه ششم شروع کنید باید گود برداری کنید
انسان برای رسیدن به اهداف باید باورهای غلط خود را گود برداری کند.
چند نوشته و رهنمون، برگه های ضمیمه تا کلنگ اول را بزنید.

دسته:

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پارادایم، برگه تقلب و …”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب صوتی

100,000 تومان

شاید به ذهنتان خطور نکند که کتاب حاضر نسخه صوتی نیز دارد برای طراحانی که وقت کتاب خواندن ندارند.خدا قوت.

دسته:

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب صوتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدئوهای متصل

250,000 تومان

کتاب پیش روی شما دارای توضیحاتی است که بدون وجود توضیحات تصویری ناقص به نظر می رسد. این مهم در 13 قسمت ویدئو برای شما گرامیان تهیه شده است.

دسته:

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ویدئوهای متصل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پک موکاپ

150,000 تومان

ζمشتری شما ذهنیتی از محصول نهایی ندارد که این مسئله او را نگران می کند
موکاپ ها فایل هایی با پسوند PSD هستند که کالای مشتری را به صورت تحویلی به او نشان میدهند.این بسته شامل 5 گیگا بایت از انواع مختلف موکاپ است.

دسته:

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پک موکاپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پک کلیپ آرت و آرام

100,000 تومان

حتما پیش آمده که به لوگو یا وکتوری احتیاج داشته باشید و پیدا نکنید یا بی کیفیت باشند
آرم هایی طبق حرف الفبا و یک بسته جامع کلیپ آرت برایتان فراهم کرده ایم
توضیح اینکه نرم افزار کورل دراو را نصب کنید

دسته:

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پک کلیپ آرت و آرام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پک ویژه

150,000 تومان

دقت در طراحی و چاپ لازمه هر طراحی است.
پس وسایل خود را نیز می خواهد.این بسته شامل لوپ مدرج و خط کش شفاف است که اشتباهات را کاهش می دهند. و بصورت رایگان به آدرس پستی شما ار سال می گردد.

دسته:

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پک ویژه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اضافه کردن مورد جدید به سبد خرید به عقب برگشته و مورد جدید را به سبد خرید اضافه کنید.

پکیج گلد مَستر (شامل تمامی موارد زیر)

کتاب دست طلایی طراحان

پارادایم، برگه تقلب و…

کتاب صوتی

ویدئوهای متصل

پک کلیپ آرت و آرم

پک موکاپ

پک کلیپ آرت و آرام

پک ویژه

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.